onsdag 10 juni 2009

Var är Sigge?

Clara är leksugen och frågar stup i kvarten var Sigge är. Jag säger att Sigge är i ett varmt land och badar i poolen och bor på hotell. Super intelligent mamma, verkligen. För hon blir ju inte arg på mig eller så.

-JAG VILL OCKSÅ DET, FÖRSTÅR DU DET MAMMA, säger hon

Ja, absolut vi åker direkt, herregud no problems, mamma fixar....hmm..eller inte. Kanske hoppa studsmatta darling? Nähe...inte de, åhh...här är jag bara ärlig och säger som det är, men inte helt uppskattat. Ärlighet vara ju längst, men glömde att hon bara är ett barn, tjosan också. Lite sent att ändra sig nu...Bara gilla läget. Ja ja mamma fixar det....någon annan gång, år, sekel.......ahhhhhh, somebody help me!

Men men, vi hoppas iallafall att ni har det bra där nere familjen Olin i Kräkland...eller haha menar Grekland. Rätt bra va? Elton måste älska det "placet". Nä, elak gudmor, men han måste älska mig ändå...tjhii. Som sagt ni är efterlängtade. Kom hem........måste leka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar