måndag 22 juni 2009

Man sätter sina spår där man förtjänar:)

Åkte ner till babyproffsen för att inhandla en ny bilbarnstol till Clara. Och den som alltid trevliga tjejen i kassan gör ännu ett gott intryck på oss. Väldigt serviceinriktad och alltid ett strålande leende, sånt gillar man! Väl i kassan betalar vi och hon ger oss kvittot, men först säger hon:

-Det här kvittot är väldigt viktigt att ni behåller av olika anledningar som t.e.x om du (tittar på mig med glimten i ögat) skulle ångra dig och kanske vilja ha den i grått istället eller någon annan färg.

Ja, som ni alla vet så hade jag lite STORA problem med vilken färg vi skulle ha på vagnen som jag skrivit om tidigare, då jag ringde ett ex antal gånger och bytte färgen. Så man sätter sina spår där man förtjänar. Vi skrattade gott allihopa, och min kära sambo njöt mest må ni veta!! Det kommer igen.....moahahah....

Jag har nog vart ett gott samtal vid deras fikaraster, men jag bjuder på det. Och jag behöver ju inte gå in i butiken längre med tanken på att dom inte vet vem jag är, för det vet dom....Ni vet hon den där som har lite beslutsångerst....hahaha. Kan tänka mig när jag kommer in, och alla i personalen försöker fly undan...allt för att slippa ta emot hon den där som aldrig kan bestämma sig......skitgött ju!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar