söndag 21 juni 2009

Kan man hyra film?

Kan man hyra film?, Ja det går tydligen. Har en liten minnesbild om att jag gjort det innan, men det går tydligen fortfarande. Ja, ni hör ju. Vi har nog inte hyrt en film på ja, säg 5 år eller nått. Och Bio, kan man äta det? Men idag slog vi till, och tjena den liksom, fem kronor betalade vi. Superbra här ute på landet, sista timmen varje dag i affären kostar en rulle FEM KRONOR. Kanske gjort det för dom som har svårt att komma till skott med filmstunderna, så den tackar vi för!! Så ikväll blir det årspremiär för YES MAN med Jim Carrey...blir väl som vanligt när jag hyr film, något som inte har någon handling, tråkiga skådespelare...ja, allt som är B......Men vi siktar in oss på denna om några minuter, gud så spännande, men hur ska jag kunna sitta still så länge....har liksom lite myror i baken....Men lite chips och vindruvor så sitter jag nog still. Uppdatera senare om hur den var...om jag inte somnar som vanligt 3 minuter in i filmen....dålig vana!!!

Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar