torsdag 4 juni 2009

Ibland bara kommer det....

Idag är en sån där dag då allt är jobbigt, och saknaden efter mamma är oerhörd...går inte att komma på andra tankar, bara saknad och längtan tillbaka. Försöker finna lite lycka idag, men svårt att starta om just nu. Det är bara en sådan dag, mycket känslor och en och anna tår som faller. Lite jobbigt just nu, men det går över snart, måste bara få vara så här, det är meningen, man måste få känna sorg. Vad hade jag gjort utan mina barn och älskade sambo just nu, mina ögonstenar. Ni som får mig att le och orka gå vidare. Älskar er!

Nästan exakt tre år sen mamma fick diagnosen Cancer, jag var där, jag stöttade, jag försökte allt. Men allt svek oss Mamma. Men vi kämpade hårt tillsammans, Men hoppet svek. En saknad så grym, saknaden efter dig jag aldrig mer får tillbaka. En mamma som fick lämna mig, som alltid skulle finnas för mig. Älskad Saknad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar