måndag 22 juni 2009

Film floppen!!

Sett filmen: JA! men i ren protest att vi skulle se klart den ja! Men vilken flopp!!!! Välkommen till THE REAL FAMILY TAJKÅN! Började med att Micke satte i halva skivan och klämde halva utanför, skitbra! Men snabba ryck och skivan räddades. Sen börja filmen, och då hade vi ingen svensk text, hallå se jag ut som en amärikan eller? Fattar nada, behöver översättning. Fixat och vi fortsätter. Fem minuter in i filmen ringer väl svärfar, jamen hallååå, vi kollar rulle här, var god dröj...haha. Vi sa att vi ringer efter den är slut, jättebra och vi fortsätter titta. Laddar upp med chips och uppkurade i soffan... vaknar väl lilltösen, och är hur pigg som helst, "hallå päronen sluta titta, titta på mig annars blir jag jätte arg"....och där var det paus igen. Här någonstans började jag tröttna och var helt inne på att åka och bryta mig in i affären för att i ren protest lämna tillbaka detta katastrofala misstag som trots sina FEM kronor inte var småbarnsföräldrars rätt tydligen...ATT råka få sitta ner i en och enhalv timme för att se på film, när barnen somnat....grr......Vi gjorde iallafall iordning lill tjejan för hon var fortfarande trött så lite mediciner och välling så skulle hon nog somna igen...eller HAHAHAHA... Jovars, somna hade hon nog gjort, men mitt iallt VAKNAR Clara.....Hur pigg som helst, och det första hon säger är "mamma, kan du göra lite frukost till mig, jag har ju sovit till tjugohalvåtta" och med ett leende upp till öronen, och ja, jag kunde faktiskt inte hålla mig, jag började skratta, det här var inte sant!.....ahhhhh... inte sant, hon tror det är morgon också....my god!!! Tittar på Micke och vi små ler lite, Och så säger han "JAG SKA SE KLART FILMEN, OM DET SÅ TAR TILLS IMORGON!"

Det slutade med att Clara såg filmen med oss. Nu har vi sett den, och aldrig aldrig mer ska jag kosta på mig en film för små fjuttiga FEM kronor...whaaaa....Ska testa det här med bio istället, det sägs att man kan gå bara pöjken och jag på det. Att snälla barnvakter kan ta hand om små älsklingar under tiden......himla bra ide, det där med bio, finns det sovsäckar där också?...haha

Filmen var bra, trots att vi såg den i etapper. Men vad mer kan man begära, saknade bara sån där pausmusik, herregud vi hade säkert sett en hel konsert om det hade funnits, då kanske dom där FEM kronorna hade lönat sig. Ja, det är roligt värre, vilket skämt liksom....hallå vi, kolla på film........tokiga vi är! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar