onsdag 20 maj 2009

Vi fick Fin besök...hehe

Syster Sandra och hennes Victor styrde kosan hit igår. Väldigt trevligt, och som vanligt många skratt och min och sandras dåliga humor som alltid! Och jag passade på att be om hjälp med mina slingor som var tänkta att gubbe skulle göra, känns som hon har lite mer koll på läget, fast jag vet inte, vi hade rätt roligt åt det, och många hårda ord kom till tals. Men skoj var det. Ingen visste vad detta resultat skulle leda till, nä jag förväntade mig snarare ett besök till hos Frissan idag, men som alltid med mig, det negativa går först innan det positiva har överbevisats! Lika bra!

Men när allt var klart, och syrran lyckats förstöra sin tröja, pucko liksom...kanske smart att ta av sig en tröja för 900, men som vi alla vet, HON är inte smartaren mig...tjihii där fick du. Nerkladdad spegel och halva mitt ansikte skulle bli blekfisare än det var innan var liksom inte förvånat! Kollade klockan och vi satte oss ner för att invänta blekningen. Klart och färdigt, intog jag duschen och spolade ur eländet. Och till min förvåning och troligtvis gubbarnas eftersom dom bara hånat och skrattat åt oss medan vi guckade och muckade med detta kladdande, så blev spektaklet bra! Kan ni tänka er, för att vara gjort av två med noll tålamod och varsin envishet så blev det BRA!

Så jag får väl tacka kära Syster, jag har inte vart den snällaste systern genom tiderna, du har åkt in både i vitrinskåp och nerputtad från trappor, men det här gjorde du riktig bra! Min lilla pärla...hmm..ja nu försöker jag samla pluspoäng, det märker ni va...haha

Super duper bra!!

...en ros till dig min älskade Sis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar