tisdag 5 maj 2009

Gottegrisarna testar!

Var på ÖB förra veckan, och som vanligt hamnar det till 99% bara gotteting i korgen..förstår inte bara vad vi ska me att till, vi äter ju ypp allt på en gång och sen är det roliga slut...haha

Men, men....hittade två nya smaker på pringleschips. Jag är inte överförjust i chips, men det funkar när det tryter...ganska ofta om jag tänker efter. Men för mannen är det ett heligt ting, därav har jag bara en påse hemma åt gången, elak tjej... Smakerna var de här:

Vi var rätt eniga om att dessa var inge vidare, och jag som först säger att jag inte vill ha....smyger sedan sakta fram handen och ber om ett. Och vi kan sammanfatta det så här:

HALSBRÄNNE VARNING UTFÄRDAT!

Dock något bättre...men ingen tio poängare om man säger så, men dom var iallafall så pass ätbara att påsen tog slut! Så sammanfattningsvis så säger vi så här!

DOM GICK ATT ÄTA, DOCK ALDRIG MER I VÅRT HEM! 

Men nu till det bästa...ohh herrans vad dom satt fint i gapet...mmmm

Jag säger bara, godisexpert som jag är:

DE' HÄR VA LA GREJER DE'!

UNDRAR OM MAN KAN PRENUMERERA PÅ DOM HÄR...

Sen kom jag på mig själv ikväll när jag visste att påsen låg öppen i skåpet, att det är lika bra att äta upp dom idag...kan ju bli för gamla annars

Lite som en väldigt trevlig familj vi träffade nere i lund berättade för oss. Stefan som pappan hette hade lite problem med att låta bli godsaker som var öppnade. Han liksom var tvungen att äta upp dom, så Stefan, ikväll kom jag på mig själv: ME TOO! haha....

Nä, nu väntar chips monstret i soffan......han ser snart ut som ett friterat monster om inte jag sätter käppen i hjulet-:)

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar