lördag 9 maj 2009

Det man inte får veta av mannen, får man reda på av andra..

Ibland börjar man undra, hallå, här är jag, berätta för mig också....Min kära sambo har tagit för vana att det han får reda på, det stannar också innanför hans lilla knopp. Ja, jag kallar den LITEN med tanke på att jag aldrig får reda på vad som finns i den...inte det som berör mig iallafall. Så ikväll ska vi grilla hos grannarna, det fick jag reda på idag morse, eftersom jag frågade honom om vi skulle göra något ikväll, lille pöjk.....Nu visste jag ju redan om det, för mina öron hör mycket och min hjärna har lärt sig att snappa upp allt, så man får veta något, en riktig smartskalle, haha. Ja, för det är ju smart av mig, eller hur! Nähe, tyck ni nått annat, men jag vet...tjihii... Så idag var enbart för att TESTA honom, och ten points to me AGAIN... Ibland skrattar man bara åt eländet, men kvinna som man är så är man ju inte sen med att brusa upp, kunde ju vart så att jag skulle gjort 3 rätters till ikväll. Men lugn och fin, grannarna har som vanligt allt under kontroll, tacka gudarna för det. För det har vi inte här hemma. Och hade vi inte haft dom så hade Sofi alltid stått med näsan i blöt. "Va, jaha, okej vi ska göra det, jamen så bra att ni säger det" Och så får man till svar:

-Men det sa vi ju till Micke!

Alltid, alltid alltid........Men I löv ju ändå!

Man lär sig med tiden. Har funderat på att ha ett "Vecko möte" här hemma. Fast vad sjutton, då glömmer han väl det med

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar