fredag 8 maj 2009

Förmiddag på Öppna Förskolan

Idag har vi varit på Öppna Föskolan på förmiddagen. Tog en vända till FiaPlutt och hämtade henne och kidsen. Väl på öppna mötte vi upp Eva och hennes små killar. Fullt ös och ljudnivån där var på högsta topp, hur mycket barn och vuxna som helst...men vi bänkade oss på mattan och underhöll dom små liven, medans dom lite större liven sprang runt och lekte och roade sig för fullt. Lite livets dryck kaffe blev det också....vem kan vara utan! Efter en insamling av alla barnen, så började den mysiga sångstunden. Alla barn satt tysta och en del försökte hänga med med rörelser och sång...barn är så himla roliga när dom hör musik, en liten flicka, kan inte varit mer än ett och ett halvt år eller nått....MEN HON DIGGADE vill jag lova...så cool!!Barn är underbara, när dom inte är arga vill säga..haha. Sen packade vi ihop alla barnen och så kom Fia på en super bra ide. Vi måste äta ju, så vi drog till Burger King och åt slibbiga hamburgare...Väl på parkeringen stod Eva i Driven...Vem orkar hem och göra lunch liksom... Fia och Jag tog med oss barnen in....säger bara "We are the "tajkon" family...we are the Ta......."Det var iallafall många därinne när vi kom, när vi gick var vi nästan ensamma...hmm förstår inte varför....Eddie mannen försökte sno mina pommes hela tiden, men jag fick ju inte smaka hans mat...taskigt grabben kommer igen!! Men roligt har vi. Fia tyckte vi kunde ta en resa till Stockholm samtidig....haha, om jag får vara hemma och hon tar barnen dit så helt okej.....love you Fian!!!

Nu ska jag göra det som alltid hänger över mig här hemma, hänga tvätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar