tisdag 26 maj 2009

Den där kommunikationen allså.....

Vi har vart på barn idag och wilma skulle få en inhalator för hennes hosta. jag ber min underbara om att han kan hämta ut det på apoteket idag, observerar IDAG! Wilma var trött och hungrig så jag var tvungen att åka raka vägen hem. Och det var det sista jag sa till honom innan vi lämnade sjukhuset, bad till och med att han skulle hämta det på apoteket vid sjukhuset. För att han inte skulle glömma det, men vad händer?

Ringer min underbara i eftermiddag och hör hur det har gått och vad det kostade. Vad tror ni han svara:

- Skulle jag hämta det idag?

ahhhhh...grrrrr....underbar? mm...som oftast, inte under 1 minut idag.

Lilla underbara var någonstans brister det, jag kan försöka hjälpa dig:))

Men å andra sidan, man e' ju van....Skrattar åt att "asg"

Älskar dig ändå, men efter ris kommer ju alltid ros, eller vad brukar du säga!

Love you ALWAYS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar