onsdag 27 maj 2009

Grattis Mormor!

Idag fyllde min älskade mormor 81 år. Vi åkte runt Nybro och hämtade upp syster yster och begav oss sedan till dukat födelsedags bord. Åhh, hon hade gjort så god mat. Baconlindad köttfärslimpa, potatis super supergod sås, och massa grönsaker därtill. Kusin var där med sin lille 5 veckors kille, lille söting!! Clara var på jättebra humör och Wilma likaså. Till Kaffet fick vi JORDGUBBSTÅRTA...mmm...med svenska jordgubbar! De' ni...Clara fick en dunderstor gubbe att äta bredvid. Måttligt glad vill jag lova:)). Så tack min lilla älskade Mormor, lika roligt att se dig varje gång, du håller igång som om du vore tjugofem, underbart att se!

Min fina Mormor

Här spelas det memory...Och det får fuskas en hel del...Mina fina!

Min mupp eller hmm...menar syster...haha. Alltid lika glad:) Love you!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar