måndag 25 maj 2009

Clara leker frisör:)

Igår kväll efter att vi varit på trevligt kalas hos Faster Linda och Martin så satt vi hemma i soffan och klockan var typ halv tio på kvällen, och som vanligt inget Clara emot liksom...Måste man sova eller....

Micke och jag låg i varsin soffa och var såååå trötta, men INTE Clara! Hon skulle leka frisör, hmm...Det började med mig, när håret låg allt på en sida var jag färdig...skittsnyggt...haha...herregud vilken skapelse. Det var då jag kände att "haha, han där borta SKA också få uppleva det här" Så jag bad Clara eller "frisören" att fixa pappas hår också. Och det gjorde hon, men hon tyckte att hans hår på huvudet var lite kort så hon sa till honom:

-Jag tar det på benen istället pappa

Så hon..haha..kammade hans hårbeklädda ben istället...Najs liksom med min borste å allt...Tack Darling....PUUUS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar