onsdag 6 maj 2009

Nu är jag 6 månader

Och jag har nästan jämt bara en strumpa...för det är coolt...eller hur:))

Tusenfotingen och jag har lagt ner fighterna, är för stora för det nu...larvigt:))

...gillar att ta en paus från allt gullande och pysslande som alla som är lite större än mig tycker om...skönt att bara vara liksom...zzzz...

Och vill ni veta en sak till! Idag hände något konstigt...jo det var så här: Först låg jag som vanligt på rygg, och sen såg jag min tutte som låg en bit ifrån mig, och då funderade jag ett tag på hur jag skulle kunna ta den. För ni vet mina päron, dom kommer typ 2 timmar efter att jag legat och skrikit efter dom, dom borde träna lite mer tycker jag...hmm...Men men när jag låg där och kollade åt ena sidan så helt plötsligt....bara sådär, låg jag helt plötsligt på magen, super häftigt...Och det bästa, Nappen låg kvar! Tror ni mamma och pappa var imponerade eller, skulle inte tro annat! Så lägg ni mig på rygg nu, men där blir jag inte kvar länge...hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar