tisdag 19 maj 2009

Nu är det klippt...

Vaknade idag och var på så dåligt humör! Blev inte bättre när jag tittade mig i spegeln och insåg att den där torrbollen som växer på mitt huvud kanske borde få sig ett klipp..... Det var nu eller aldrig! här måste klippas, och de nu...inte imorgon....NU!

Satte mig i bilen och åkte in till staden, gubben blev nog glad, lite lugn och ro i huset kanske...hmm...jag pratade ju inte så mycket på morgonen, kanske var det mitt ansiktsuttryck som gjorde stämningen lite skrämmande...Herregud vilken inverkan man kan ha...haha!

Men nu är jag klippt och den salongen fick samtidigt veta vad HOSTA är....och med det så blev nog håret lite ojämnt, inte lätt att hängamed med saxen när jag hostar mig ur stolen var 5 sekund. Efter att frisören erbjudit mig vatten, kom chefen efter några minuter och erbjöd mig halstabletter. Ville verkligen sjunka genom stolen! När jag lämnat stolen slutade hostan...Men TACK för den liksom!!!

Jag fick iallafall mycke för pengarna...haha

Nu är humöret på en normal nivå, mannen vågar prata med mig och ikväll väntar slingorna...Undra om jag vågar be han om hjälp? Tji...han har inget val!

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar