söndag 4 januari 2009

"Idag vinner jag"...Och det gjorde jag också!

Igår var en sån där dag¨då jag satt vid frukostbordet och fick en känsla av att jag skulle vinna något. Om jag spelde på något så skulle det faktiskt ge utdelning. Oftast blir det aldrig något, men men man vågar ju knappast strunta i att spela på nått, har man känslan måste man ändå få utmana den. OCH DET GJORDE JAG!

Jag spelade ett 32 raders stryktips med joker. Jag valde stryktipset enbart för att det är lite kul att spela om 1X2. Ren chansning helt enkelt. Och för att förr när Mickes pappa spelade på det så "tävlade" jag lite mot honom. Varken han eller jag vann något, men jag hade oftast flest rätt. Och då var han ändå lite insatt i det där, och jag noll och ingenting...Men kul att vinna över gubben....haha...hmm..svärfar menar jag

Men som sagt jag satte mig ner igår kväll för att rätta eller Mikey Boy gjorde det åt mig. Och då visar det sig att jag har 3 rätt på JOKER!! TJIHOOO...... 200 kronor vann jag. Inte för att det blir nån resa till Thailand precis, men om vi ska komma lite nära varmt vatten iallafall så kan jag bjuda familjen till simhallen...fast det är ju lika kallt i det vattnet som det är ute nu...så det var ingen rolig ide'....hmm....? Kan ju spara dom annars? Eller köpa något fint? Kanske köpa en ny lott? Fast det blir jobbigt om jag vinner ännu mer, med tanke på att jag inte ens vet vad jag ska göra med 200 kr extra denna månaden. Så för att slippa problemet så matar jag grisen med dom Han är väldigt hungrig!

Tjingelong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar