söndag 4 januari 2009

Vi satt å sjöng lite

Clara är inne i en period då hon sjunger väldigt mycke, överallt och hela tiden. Hon sjunger jättebra och kan dom flesta sånger utan och innan...dock har hon ju som vi alla vet lite kort tålamod...precis som jag. Så vissa sånger hoppar hon över typ 3 verser eller 3 ord. Det beror lite på vad hon känner för att sjunga. Och en del ord låter son något helt annat för vissa ord är svårare att uttala eller bara tråkiga liksom

Jag gick iallafall och sjöng på Zlatan låten, helt i min egna lilla värld. Och när jag kom på "I love you, ich liebe dich, Zlatan ibr.... så helt plötsligt sjunger Clara med och istället för att sjunga "Ibrahimovich" så sjunger hon:

- Zlatan HITIMODIBISS!

Jag kunde inte låta bli att skratta, det lät så roligt, och Micke bara skakade på huvudet Det var ju rätt likt....typ eller inte...hehe!

Och det bevisar ju bara en sak. Att hon antagligen också får ärva mina gener om att tyskalektionerna gick in där och ut där! Mammas tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar