söndag 4 januari 2009

Kände mig som ett KINDER ÄGG!

Nu i eftermiddag låg jag i soffan och ammade Wilma. Jag ligger på sidan med kroppen mot soffryggen och oftast brukar Clara sätta sig så att jag kan lägga benen som ett V mot henne...skitsvårt att fatta, jag förstår det, men man bruka ligga så i en soffa så det är inget ovanligt. Men strunt i de' nu. Iallafall jag matar Wilma och Clara kryper upp PÅ MIG och lägger sig på mig som ligger på sidan....ja fråga mig inte hhur hon kunde ligga där, men de gick tydligen. Och nu till det bästa. HON somnar JAG somnar och WILMA äter för fulla bröst....Vaknar av att som sagt Clara sover och Wilma har deckat av all mjölk. Kan inte röra mig någonstans....ALLA LIGGER PÅ MIG...ahhh.......Låg och funderade lite på hur kul det skulle vara om någon såg oss nu! Kom på att jag kände mig lite ungefär som ett kinderägg.

Jag är uttrustad med något man kan äta!

Jag var en inte en leksak men väl något man kunde somna på. EN MADRASS

Och överasskningen var JAG SJÄLV, jag låg ju faktiskt i mitten av allt "sött" omkring mig och kände mig som om jag låg nertryckt i en ask. 

Men jag tog mig "ÖVERRASKANDE" upp ur soffan utan att väcka någon!

                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar