onsdag 14 januari 2009

Lilltjejan är sjuk....

Wilma har åkt på en riktig förkylning och natten var ingen höjdaren för någon av oss. Eller inte för Wilma och mig iallafall. Hon har vart täppt i näsan och väldigt orolig mest hela tiden känns det som. Ingen jättehög feber 38 ungefär, men för en liten pys som henne så är det rätt jobbigt. Tycker så synd om henne. Har fått gå med henne hela förmiddagen i famnen, närhet har varit viktigt. Nu ligger hon och sover i Claras sackoäck. Känns som hon sover bra och att hon känner sig lugn. Snart kommer ju storasyster hem från dagis så lika bra att vila upp sig,

Själv ska jag försöka ta mig in till stan och träffa min kära jobbarkompis. Ska äta lunch ihop och jag ser sååå fram emot det. Det blir bakad potatis...mums.....Och det bästa: MYCKET KACKEL!! De e' vi bra på

tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar