onsdag 21 januari 2009

HJÄLP en struts i MIN säng.

Hos oss blir det natta ungefär vid tolvslaget, det är inte ofta vi kommer i säng innan dess. Blir trött bara jag tänker på det...haha å snart är hon det igen. Vänta.....skulle bara stanna tiden ett tag....

Runt 04.00 brukar Clara komma insmygandes eller ja kalla det vad man vill, man vaknar och tror att en skock elefanter anfaller. Hon har lite svårt med att smyga vår lilla tjeja, lite plattfot, hehe.... Oftast har hon med sig sin hund och gosefilten...det är helt okej. MEN!, häromnatten vaknar jag av att det är j-vligt mycke ludet i sängen...hmm....Benen är rakade så där fick ni! Hittar först en sovandes gubbe på ena sidan,  på honom typ ligger en liten snarkandes Clara och bredvid mig som ligger halvt ner på golvet en Hund. Hunden accepterar jag men, BJÖRNEN och STRUTSEN! har inte där att göra.... En struts liksom...hallå skräm livet ur mig vet ja. Sen när blev jag med struts? Nä, lilla tjejan nu är det mamma och pappas säng inte någon struts. Hotellrum kan han leta om hos någon annan..Snacka om att slippa åka till nån djurpark, den finns i vårt sovrum...

Nattinatti gott folk.....nu ska jag gå i ide

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar