fredag 9 januari 2009

Ironimannen nr1......

Vi gick in och la oss i sängen vid 00.30 inatt. Wilma skulle äta sitt sista mål mat innan hon skulle sova för natten. Så vi la oss i sängen och Wilma somnade vid mitt bröst, mätt och trött!

Jag tittar på Wilma och ser att hon sover så gott, så jag frågar Micke:

- Ska jag rapa henne, älskling?

- Ja, VAD SER DET UT SOM?, säger han med ironi i rösten.

Dum som jag är så frågar jag:

- Hur ska jag kunna se det när hon sover då?

- NÄ PRECIS, HON SOVER JU!, Det är ju som om jag skulle väcka dig vid 4 och fråga dig om du behöver bajsa!, säger han då och skrattar mig rakt upp i nyllet! Varför ska hon rapa för när hon sover!

Tack älskling.....du gör livet så enkelt för mig.....Bara tryck ner mig

Man kan inte vara smart jämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar