söndag 4 januari 2009

Vem behöver träna när man kan skotta snö

Förmiddagen blev att vara ute i snön, eller skotta bort eländet från garageuppfarten. För här hemma skottar jag! Tydligen! Älsklingen skulle jobba idag och hade lite tid över på morgonen innan han skulle åka. Gick här hemma och "ojade" sig över att han skulle frysa i bilen med det ena med det andra....Men ni ska inte tro att han kunde ta sin lilla tid som var över till att BÖRJA hjälpa mig skotta. Frisyren kunde ju lägga sig eller byxorna bli lite snöiga...nänä...här är de' kärringen som ska skotta, fram och tillbaka.....fram och tillbaka.... Men men, vi får väl se vem som bygger muskler och är mer än lovligt vältränad till Beach 2009...jajamen det är jag det...vissa andra får springa i ett rep efter bilen om den vill följa med! Undra vem det blir? Inga kommentarer... Men ja e' inte bitter!

Men jag hade min medhjälpare som stöttar mig i vårt och torrt, alltid redo...alltid hjälpsam Tillsammans klarade vi det....Så stolta, sååå trötta! Och det firade vi med att jag SPRANG runt med henne i sin pulka.....fram och tillbaka, fram och tillbaka.......Men roligt hade vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar