onsdag 21 januari 2009

Mer kläder åt folket!

Förra veckan rensade vi våra garderober. Micke kastade en del, och som vanligt lägger han allt i en hög som han tycker han kan ha till arbetskläder hemma, så numera har vi en HEL garderob på 1.80 med T-shirts, inte onödigt alls...nänä...behövs alltid, jo men tjena. Få hoppas det är super kallt nästa gång du ska ut och skotta gubben så kanske två kommer till användning iallafall....puss. "Men jag kastar när ingen ser"....tjihii..... Min garderob blev inte så mycket mindre, kunde skylla på att jag ska gå ner lite till så jag behåller den här, å den här å den h... kan ju alltid skylla på nått, drabbar bara mig själv, dystert! Men vi fick ihop en bra hög ändå och kommer lägga dessa klädertill Emmaus. Och givetvis finns litepå tradera, det som det är lite värde i. Annars kan det kvitta, blir bara mer jobb åt mig......

Men insåg att vad vi prioritera bra, den enda ensamma och lugna stunden vi har på hela dan, den rensar vi garderoberna på......underbart, eller?. Det var riktigt mysigt, OCH BARA VI TVÅ

Nästa gång ska vi nog städa bilen.....såååååååå mysigt

Ja,ja....Thats life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar