tisdag 13 januari 2009

Skriv så man ser, gubbe!

Clara tjejan är på dagis, Wilma sover så sött i vår säng och själv sitter jag och äter frukost, eller ett glas yoggi och litervis kaffe...frukost? Ja typ! Men men Micke hemma också, han tar ut sina 10 pappa dagar, så det är nu jag har föräldrapengar och sambopenning..haha...inte kul nä, sorry darling!

Sitter och läser i hans kalender eller som jag sa när jag höll den i handen "jag har din hjärna i mina händer"....tyckte han inte heller va roligt, men jag!! Läser under Onsdagen "Beria jobba" Då frågar jag honom:

-Vem är Beria, är det nån ny eller?

- Va?, säger han och kommer och kollar

- BÖRJA JOBBA står det, säger han.

Precis som om jag skulle se det. Vi lever ju inte på 1600-talet längre.....hallå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar