torsdag 9 oktober 2008

Hade tydligen inte fått nog med 1 bulle i ugnen!

Ska det göras så ska det göras ordentligt! Hämta tjejan på dagis halv två, sen bar det till affären för att inhandlas till bullbaket. Och jag är ju inte den liksom, HÄR SKA BAKAS PÅ 1 LITER! Inte bara baka för att ha några i frysen, nä som vanligt ska jag alltid slå på stort. Inte nog för att jag har en bulle i ugnen innan...haha. NU skulle jag ha in minst 80 st till. Så hej å hå där gick den eftermiddagen. Men roligt hade vi, och sammandragningar till max. Men "tjena lena" vi måste ju ha bulllarna färdiga till det lilla knytet kommer ut. Åh sen fyller Clara år å' sen e' de dop.Och så massa fikastunder.....mums. Bullmamman!! Clara gjorde sötast bullar, jag gjorde fetast....Men ska det smaka så får det kosta, eller!!

Nu är alla packade och klara för frysen, övertalade Clara att pappa kunde få smaka hennes, för mina ska jag stoppa undan fortare än fortast. Och äta i min ensamhet, många många....

Självklart svarar hon med en liten "trevlig" kommentar:

-Ja, för mina är mycke godare, pappa vill inte ha dina

Självklart är det så!! Jag gör allt för dig...hmm...

 Älskar dig min prinsessa

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar