onsdag 22 oktober 2008

Är man inte rik innan, så behöver man inte fundera på att bli det!

Jaha, nu har dom ringt från "bildoktorn". Och givetvis var det ju inget billigt fel, vi pratar några tusen, en bensinpump!.... så tårar som rinner, och ett bankkonto som skriker efter hjälp...Nä, så illa är det väl inte, jag gråter inte iallafall. Jag försöker se allt från den ljusa sidan, det ska man alltid säger min käre sambo. JAG BLIR IRRITERAD PÅ FOLK SOM ALLTID SER ALLT FRÅN DEN LJUSA SIDAN! Det har ju hittills aldrig funkat...Nu är de' snart jul, jag ska leva på f-penning samt allt annat som kostar massa pengar. Och jag ska se allt från den ljusa sidan??

IN MY DREAMS, HONEY!!

Men nu tänker jag leva på kärlek, vem behöver massa pengar när man har en familj man älskar, och alla nära och kära runt omkring! Det lever jag för!!

Allt annat är bara massa ting...som man kan gömma bakom sig! 

Tjingeling....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar