torsdag 30 oktober 2008

BF igår och jag e fortfarande hemma....

Vi har haft strul med internet några dagar, Eon klantade till sig...behöver inte säga mer!

Men som ni förstår så är jag fortfarande hemma....MED MAGE!  Lilla filuren vill inte titta ut, fast å andra sidan kan jag förstå det, med tanke på det kalla och ruskiga vädret. Vem skulle inte vilja ligga inne i ett varmt bad....haha....Fast jag hade nog valt ett badkar istället.....

Vi har sagt till på Claras dagis att det lika väl kan komma en farfar och hämta henne. Om vi fått åka in till BB. Men nu har jag ju kunnat hämta henne varje dag, för vi har ju inte behövt åka till BB! Och barnen har blivit lika besvikna varje gång jag kommit. Det skulle ju komma en farfar och hämta Clara, inte hennes Mamma! Gud, så tråkigt! Barn är underbara!! Läste en intervju som gjorts med Clara på dagis. En fröken hade frågat henne "När blir man stor?" Och Clara hade svarat:

-När man blir större!

Jo, jag vet att hon är smart.....Det är ju jag med...hihi...

Men nu väntar vi bara på vattenpölen, Ica besöken har inte funkat, IKEA huset runt, inte funkat. Dammsugaren i 120 knyck, FUNKAR INTE! Städa toan på alla fyra, funkade inte heller!  Så vad gör jag???

Eva nämnde något om någon Ricinolja man skulle dricka.Hon visste inte riktigt hur det funkade. Så jag "Googlade" lite om det. Och visst det skulle kunna sätta igång det, men det satte igång andra saker också! Nämligen "tarmtömning"...det hade en laxerande effekt! Inte nog med att man ska hålla reda på att det ena kommer ut, man måste hålla koll på andra änden med. Läste även om en som provat detta och förlossningen hade startat efter några timmar, men gått alldeles för fort. Så nu har vi fått svar på den frågan....! Vi hoppar oljan!

Och låter tiden har sin gång...

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar