måndag 20 juli 2009

Ett Monster till svärson?

Igår när det åskade som värst här hemma satt jag och Clara i soffan och pratade om lite allt möjligt. Som alla vet så är hon väldigt bra på att prata och det är inte mycket som får hennes mun att vila ett tag...haha. Men så kom vi in på att hon skulle gifta sig när hon blev större.

-Vem ska du gifta dig med när du blir stor gumman, sa jag

-Malin, sa hon då. Hennes faster!

-Men det går ju inte toktjej, det måste ju vara en pojke. Kanske william eller Sigge och så kan ni bo i en lägenhet i stan, sa jag för att se hur hon reagerade.

-JAG SKA BO HOS ER ALLTID, sa hon då med bestämda ord.

-Men du ska ju inte flytta än på många många, jättemånga år, sa jag

-okej då mamma, men jag vet redan vem jag ska gifta mig med då, han heter Laub, sa hon

-LAUB, vem är det?, frågade jag

-Han är ett monster och bor i Linsdal, sa hon och skrattade!

Jaha, så nu ska man behöva vara orolig hela livet för att man ska bli svärmor till ett monster. Måste få in henne på andra banor vad det gäller att hitta den rätte

Kanske ska söka till den där amerikanska dokusåpan där Mammorna väljer ut den rätte för deras dotter. Känns som om jag har alla chanser att få komma med, det kan knappast bli sämre iallafall...haha..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar