tisdag 3 februari 2009

Wilmas sovkupp mot pappa

Wilma har börjat förstå att hon ligger själv i sin säng, därför har hon börjat protestera vid läggdaxs och ska sova mamma och pappas säng...hmm...inte lika muntert, med tanke på att jag kan inte sova när hon ligger där. För av någon konstig anledning så får hon alltid ligga på min sida, givförsig jättemysigt men så rädd att jag ska lägga mig på henne i sömnen, och i mitten kan hon ju inte ligga för när Clara kommer inspringandes så lägger hon sig alltid där, och det är ingen bra ide'... Och sen kan det bero på att någon vill "slagga". Mm, precis... OCH jag med nån natt före ju det lite skönt...Just det gubben, vet att du läser :-)

Men häromkvällen gjorde vi en kupp jag och Wilmis, vi bäddade ner henne i pappsens säng och så tyckte hon att "ligg du i min spjälsäng pappa, så ska du allt få se vad tråkigt och ensamt de' är".

Ja, hon kunde faktiskt "jollra" fram det där, mamma alltid på Wilmas sida

Mamma har inte hunnit hoppa ner än, men Wilma väntar.....

Våga inte flytta på mig...jag TÄNKER inte flytta mig...hihi

Störst går först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar