söndag 8 februari 2009

"Hallå hallå, det är dansdag idag, dansdag idag..."

Idag var det danslektion igen, jajamensan mamma redo....Blev så stolt över tjejan, hon hängde med på allt idag...så duktig!! Men det bästa var att när dansen var slut så fick hon ju syn på "Mackedonkan" på parkeringen. "Mamma kan jag inte få en hamburgare, snälla, jag var ju bäst idag ju". Svår övertalad sager jag:

-Absolut.....

Så sakta blinkar jag ut från parkeringen, vill helst inte att nån ska se oss...Här åker man och tränar med sitt barn, och sen en fet, sliskig hamburgare på det, jovars...det är fint de’! Och glassdricka....mums... Så vi kör mcdriven och pratar fort så att jag kan komma där ifrån snabbt....När jag har betalat tittar jag i backspeglen och inser att oppsan det var visst fler som var hungriga. Då sitter det en annan mamma där och småflinar lite och vinkar till oss. Och nu det bästa! Där man parkerar för att vänta på sin beställning, där står 2 bilar till som har vart på dansen!!! Go Mcdonalds, Go Go Mcdonalds...yeah yeah yeah!!! Varför dölja något, när man tydligen gjort det enda rätta

När vi kom hem, så var det snabba ombyten....NU SKULLE HÄR MÅLAS!

Å sen stod det målning på schemat...

Verkar jobbigt med dans och allt det där...tror jag slappar ett tag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar