söndag 8 februari 2009

Se upp systembolaget. Syster har fyllt 20!

Och så var hon 20 år. Snart daxs för pension stumpan..hehe!!

Vi bestämde i fredags att vi skulle åka till Sandra på Lördagen och överraska henne. Vi och hennes pappa med sambo. Jag hade informerat Victor innan att vi skulle komma så att dom höll sig hemma. Hon skulle ha fest på fredagskvällen, så vi väntades inte se henne i något snyggt skick sådär dagen efter om man säger så. Och tjena så rätt vi hade..haha! Hon bor rätt nära konsum så vi parkerade där för att invänta dom andra, och så skulle vi handla lite lördagsgodis till Clara. Men gissa vem som kommer med en påse med pantflaskor och ser ut som, ja ni vill inte veta...Men det hade nog vart fest iallafall....hehe,  exakt när jag kliver ur bilen. JO, SYSTER.....Kul att överraska...lyckat..... Men hon blev glad iallafall och insåg snabbt varför Victor för det första ville ha hem henne och sova på natten, och varför han städade lägenheten, som hon tyckte dom kunde gjort en annan dag...ja, lilla gumman, där fick du! När jag ser henne så säger jag:

-Vad gör du här?

-Jag måste ha frukost, säger hon då.

-Men Victor visste ju att vi skulle komma, säger jag då

-Ja, men jag ville ha frukost, och då sa han att det behövde vi inte alls, men det struntade jag i och gick, säger hon och skrattar glatt.

Ja, stackars Victor, han hade verkligen försökt...MEN HON ÄR JU ENVIS SOM SYNDEN! Tack ändå

Men sen åt vi tårta som jag gjort och hon var väldigt glad över att vi kom till henne. Och vem behöver klä på sig finkläder, när man kan bära Sandras outfit när det är kalas.....PUSS på dig älskade syster!!!!

Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Moster

Claras Livvakter Var På Plats Om Moster Tänkte Anfalla Henne Med Massa Kramar

Grattis Älskade Syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar