onsdag 18 februari 2009

JAG VANN!!

Igår blev jag uppringd av en väldigt trevlig människa från familjeliv.se. Hon berättade att jag vunnit första pris i en tävling som  dom haft på sin sida. Dock kommer jag inte ihåg att jag varit med i någon tävling så jag svarar med ett: Jaha...har jag? Hon skrattade och frågade om jag hade glömt det, och det hade jag! Så snopet va?

Men när jag tänkte efter och hon förklarade att det var ett tag sen så kommer minnesbilden fram. Man skulle svara på en fråga, och skriva en motivering om något, glömt vad...haha.... Och sen fick man kryssa i ett pris, det fanns lite olika att välja på om man skulle råka vinna för hur stor är den chansen!

Men jag VANN tydligen....hehe ...kors i taket liksom!

1000 kr barnkläder på ÅHLENS

Så då var den dagen räddad....Helt oväntat...Bara sådär....

Jo, man tackar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar