tisdag 10 februari 2009

Man får inte svära, det finns dom som hör mer än man tror

I Söndags skulle vi åka och hälsa på våra kära vänner, nämligen Fam.Olin. Vi bestämde oss lite kvickt och skulle gå ut i hallen och klä på oss. Då ställer sig Clara i ett hörn i hallen och muttrar lite tyst och säger:

-Satan tråkigt åka bilen!

3 år, hallå, stora öron på en liten kropp. Konstigt att säga att det lät roligt, men med den attityden hon sa det liksom. Jag och Micke kollade på varandra och JAG fick den blicken som från honom som betyder ungefär "undra vem hon fått det ifrån" det kändes så, och jag får nog erkänna att jag vart boven i dramat. Vi sa inget till henne för hon tror nog inte vi hörde, så lika bra att inte dra upp det. Allt är ju mitt fel, men det kom så spontant!

-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar