fredag 26 september 2008

Vi red in på Ulla...eller vi gick in på Ullared!

Vi hade åkt i 3.5 timme när vi äntligen var framme. Resan hade gått bra, eller ja, vi tjafsade typ bara när jag satt bedvid och han körde. För själv så kör jag skitbra, men alla är ju inte som jag.....typ...eller nått.... Hur som helst så ligger inte jag och söndagsåker bakom en bil med släp i 100 mil...ja ja..inte riktigt så långt MEN DET KÄNDES SÅ! Finns det möjligheter att köra om så gör man väl det...eller har jag fel? Men jag är ju den som tänker mer framåt i vårt förhållande, planera allt i minsta detalj medans han är mer "det ordnar sig, det gör det alltid". "Lugn och fin" . Jag fixar inte sånt.......whaaaaa......

Men vi kom ju fram iallafalll..hmm....Glada i gemet, båda två!

Nu skulle alla fighterna börja...."Ulla here we come...."

Vi gick ner på barnavdelning först....vänner hela tiden och hyfsat pigga båda två. Inte illa va, Jag menar Ullared är ju varje mans drömställe.... Men nu ska ni också veta att min ville åka dit, jag hade faktiskt inte tjatat, bara så alla vet. Och jag tror ni är många där ute med honom som bara ser det som något man nekar till bara av rent grupptryck.

Vid 11.00 när vagnen var överfull av diverse leksaker och prylar så bestämde vi oss för att gå till kassan. Nu ska tilläggas att vi skulle inte gå in två gånger...det hade han redan bestämt innan. Så jag frågade lite försynt hur han hade tänkt sig med allt annat som vi inte ens hunnit kika på, typ hans avdelningar med allt från verktyg till bilvårdsprodukter. Räcke nog med att säga att vi gick ut och tog en sån där "romantisk middag" på.......BURGER KING! Det var rätt mysigt faktiskt, bara dom tända ljusen som saknades....hehe....

Sen bar det in igen. Det var faktiskt lagom med folk så vi slapp leta efter vagnen eller tvingas hämta varandra i kundtjänst för borttappade personer. Inte illa va! Men tiden gick och nu kände vi att vi började tappa stinget och valde att lämna "placet". Man är rätt le åt det efter några timman. Så tack och godnatt Ullared...... Nu åker vi hem!

Så med kvittorna i handen kan jag säga att DAGENS BÄSTA KÖP BLEV:

En GROVIS dammsugare 349 Kr. Kostar typ 650 kr i en vanlig affär

Engångshandskar 5 pack för 2.95. Fast det kändes i plånboken. 2.95 KR!!

Samt, vi bor fortfarande ihop, vi har alla kroppdelar i behåll, och bråket om köpet av engångshandskarna har vi lagt på hyllan!

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar