måndag 1 september 2008

Den hade flyttat sig!

Glömde ju helt bort att skriva att moderkakan hade faktiskt flyttat på sig. Så inget skärande eller bedövande i min närvaro skall behövas! Nu kan jag pusta ut igen. Läkaren frågade om jag varit orolig för detta."nja, typ kanske lite", sa jag! Fast den riktiga sanningen är ju "JA DET HAR JAG". Men det behöver ju inte han veta om..

Fast nu blir det nya u.l igen. Den lille växer inte så mycket, så nu blir det uppföljningar för att se att "lille skutt" verkligen växer, och inte stannar upp. Så varför någongång ska man kunna vara lugn, och bara kunna njuta av att vara gravid. Alltid något! Men nu är det endast 2 veckor kvar att jobba, sen ska jag bara vara hemma, vila, sova, sova, och leka med min lilla prinsessa! Bara vara!!!

Tjingeling, nu ska Clara till dagis och jag ska till mitt andra hem (jobbet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar