onsdag 10 september 2008

Hemma med lilla prinsessan!

Det visade sig att clara hade feber igår kväll, så idag är vi hemma och myser. Vi har precis målat lite och degat lite. Och nu äter hon en kiwi framför barnprogrammen på tv. Hon är sådär mittemellan sjuk, hon är tillräckligt pigg för att inte bara ligga i soffan, men samtidigt så orkar hon leka fullt i 20 min typ, sen måste hon vila i 30. Febern ligger på runt 38 och märker nu att näsan börjar rinna på henne, så det är väl en rejäl förkylning på gång! Men hennes normaltemp ligger på 36,4 så feber har hon hur som helst. Bara hoppas hon blir piggare snart, så vi inte behöver sitta inomhus hela helgen.

Jobbar min sista dag på fredag, sen är det bye bye work iallafall ett år framöver. Börjar med 2 veckor semester.....så skönt...Fast samtidigtvet jag att jag kommer bli sååååå rastlös

Imorrn är de' u.l igen. Nu vill vi se att den lilla har växt lite. Inte så nervös, känns bara mer jobbigt om det inte hänt så mycket. Men men vi får se.

Nu ska jag mysa igen.....tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar