fredag 26 september 2008

Mys med Farmor och Farfar!

I måndags kväll körde jag ut vår lilla tjeja till Farmor och Farfar. Hon skulle sova över där för Micke och jag skulle till Ullared på Tisdagen. Hon var jättelycklig, och ville att jag skulle åka hem direkt, för jag skulle minsann inte sova i farmor och farfars säng. Smart tjej faktiskt, för det hade nog inte varit en så bra ide...Eller?

Jag åkte hem istället. Micke kom hem och jag tänkte vi kunde äta något gott....Han gjorde nudlar med en burk Sweet and Sour sås....och där spydde jag. Tack och godnatt liksom.  Kunde det blivit mer romantiskt......JA!!! Men men, jag åt nudlarna. Och jag tror nog att han också bara hade velat äta nudlarna. Men han är ju man, så han åt allt. Synd bara att jag såg minen varje gång han stoppade gafflen i munnen. Love you darling, det blir inte alltid som man tänkt sig. Men det är väl tanken som räknas.... Sen bokade vi varsin soffa, och kollade på dumburken, om man nu kan säga så till en platt tv?

Sen tvingade vi oss i säng vid halv tolv, för 04.00 skulle klockan ringa och vid 04.45 skulle färden mot Ulla börja, det är strikta regler om tiderna , för vem kan missa öppningen....Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar