onsdag 17 september 2008

Nakenfis....

Så fort vi kommer hem efter att har varit iväg, så ryker kläderna på 2 sekunder. PÅ LILLTJEJAN givetvis....  Ja, det hade ju vart snyggt om det hade varit på mig...haha..

"Mamma får jag vara nakenfis, frågar hon"

Och vad ska jag säga, klart hon får det. Men kommer bli desto mer orolig om hon säger likadant om 15 år. Och just nu ligger min "nakenfis" i soffan och kollar på bollibompa. Micke är på väg hem, han tänkte komma hem lite tidigare idag. känns som om allt är tidigare med tanke på att han var hemma 03.30 inatt. Så helt okej!

Annars flyter dagarna på för en semesterfirare som mig. Med regn alltså!!! Är så trött på dettta regn, regn, regn. Jag har vatten i kranen och klarar mig gott och väl med det.....tack!!!

Nu ska vi försöka komma på något att äta....

tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar