söndag 21 september 2008

Mat vägraren!!

Igår var en sån här underbara dag, vissa blir mer bara mer än vad man förväntar sig. VI GJORDE INGENTING! Gick upp på morgonen, åt frukost tillsammans, för kors i taket, vi var lediga ihop! En lördag liksom, har inte hänt på typ 2 år. Ni som känner oss vet att vi jobbar varannan helg. Men nu är jag ju ledig så nu blir det andra bullar. nä, men som sagt, sen kom en gammal vän till oss och hälsade på och vipps, så var hela förmiddagen borta. Eftermiddagen ägnade vi oss åt att försöka ta oss från lunchbordet. Clara har tydligen bestämt sig för att sluta äta. Vi satt nog en timme vid bordet, jag var trött och arg, Clara var mest nonchalant och vägrade lyssna på oss. Micke som tack gode gud ändå har ett så pass bra tålamod, vägrade gå från bordet innan hon ätit upp. Så ja, typ en timme tog det nog innan hon fått i sig 1! pannkaka. 1 usel liten pannkaka....Det är tålamod och långsiktigt ätande! Hon var ju lika glad för det.

Sen gick vi ut och tog lite luft, klippte gräset och plockade in utemöblerna. Sen bar det iväg på cykel till affären. Att jag inte födde på vägen dit är ett under....motionen är verkligen INTE på min sida! Men magen är kvar där den alltidvarit så jag överlevde nog, har försökt ta igen mig, men andningen är fortfarande tung!

tjingtjing!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar