fredag 26 september 2008

På tal om Romantisk middag!

Fredag kväll.....jag sitter här och bloggar och försöker ta igen allt skrivande jag missat. Och det känns som om jag snart har skrivkramp!

Clara sover över hos Morfar ikväll. Hennes favvo!!! Jag väntar på att Micke ska komma hem...men då får jag väl vänta.....känns som om han bor på jobbet för tillfället. Borta typ 13 timmar om dagen. Man säger typ" Hej" och "Godnatt" och "kan du byta kanal", på tv'n alltså!! Men det har vart en jobbig vecka  för honom i ochmed att Media Markt öppnat. Värsta konkurrenten!

Så ikväll, om det inte blir för sent så ska vi försöka ta oss in till stan och gå ut och äta något riktig gott!! Känns som om det drar åt Helene och Jörgens. Underbar mat, och fantastiskt välarbetad. Upplägget gör att det blir ännu godare att äta. Att Rekommendera!! Kanske inte billigast i stan, men man får vad man betalar för. Kvalite går före allt annat när det gäller mat! Då får det dra lite i plånboken!

Så nu hoppas vi att han snart  dyker upp, annars har vi säkert en påse nudlar hemma...så tack gode gud att Sweet and Sour såsen är slut.! Det var mest ett skämt, men det förstod ni nog!

Så ha nu en riktigt trevlig kväll allihopa!!

Och.....Sov gott nu lilla älsklingen, vi syns imorgon...puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar