onsdag 20 januari 2010

Och så har jag gjort det igen:)

Var med hela min underbara familj idag på Severins för att kolla in lite nya köksmöbler. Vi gick runt och kikade och så stannade jag till vid ett bord för att kolla priset. Alla står och tittar på mig och jag böjer ner huvudet för att se vad det står. Och när jag ska ta upp huvudet igen, så gör jag det med ett sånt jäkla ryck och får upp huvudet i en hylla som sitter i lagom höjd för att slå i den tomma boll jag redan har liksom. Kanten rakt in i bollen, och det gjorde såååå ont, ni anar inte. Då fäller min lilla "underbara " sambo kommentaren

-Så j-vla dum!

Men hallå såg det ut som jag gjorde det med mening eller, den satt bara där och herregud vilket dumt ställe. Så lovat för en årets bula med bultande smärta. Och när jag gör såna här grejer så blir jag så arg när det görså ont, så jag gick bort och försökte gömma mig, innan jag fick utbrott allan, och den kommentaren gjorde inte min ilska bättre, ohh vad jag surade till, herrejösses...tur vi inte var hemma för din skull MICAEL, haha.....det bästa är nog att han tänkte likadant! Attans män, dom vet när dom kan tuffa till sig:)

Tjena vilken bula jag har nu, och så öm....stackars mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar