söndag 31 januari 2010

Idag satte vi nycklarna i låset:)

Idag åkte jag och tjejerna ut till NYA HUSET för första gången sen vi fick nycklarna i vära händer. Vi mötte Göran där som fixade med vår utebelysning och vi hade tagit kaffe och bullar med oss....han hade det allt lite kallt där ute, fy sjutton för minusgrader. Men så tacksamma för att han hjälper oss.

Tjejerna sprang runt på alla ytor som fanns och en å annan godisbit slank ner under tiden. Jag städade ur några lådor och skåp för att snart kunna börja fylla dom:) Och ett är säkert, jag ÄLSKAR mitt nya kök....vi har verkligen lyckats med att få ihop allt, det är så snyggt! Dock har vi inga lampor inne mer än den vid diskbänken och ute i tvättrummet, så när skymmningen började komma så packade vi ihop oss och åkte hem och mötte älsklng som kom hem från jobbet.

Så nu sitter jag är hemma och är så fruktansvärt lycklig över att vi snart ska flytta in. Vi har fått en hel del gjort här hemma ikväll vad det gäller att packa ner alla saker vi har. Oj oj oj så duktiga vi är....för det är sååå segt att komma till skott med det där:)

Hallen

lite a köket

Vardagsrummet

tjejerna har hittat bästa platsen...hmm...ja, behöver nog inte ens fundera på hur många gånger dessa fönster behöver putsas i veckorna....det här blir det schema på...haha

"kom här...du får plats här bredvid mig":)

Ja....alla är vi lika glada:)

Det blev en liten promenad med hunden...fast hunden ser lite trött ut:) Men upp på benen här ska inspekteras...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar