söndag 31 januari 2010

Clara stötte på ett stort problem:)

När vi var i huset idag så skulle Clara gå på toaletten. Hon springer iväg och sen hör jag henne komma tillbaka mot köket igen. Hon är helt upprörd och säger till mig.

-Mamma, det går inte!

-Men vad är det som inte går, skynda dig på toa nu, säger jag

-Men Mamma, det finns bara en pojktoa, bara för pojkar!

-Va, vad menar du?

Där började mitt knäppa tänkade att ta fart, herregud det är väl inte en pissoar dom har satt in....nä, helt omöjligt. Tänk mig sittandes på en pissoar, oh my god, de vore en syn för livet...*asg*

- Men kom med så får du se

Haha, nu kommer det bästa. Toasitsen hade fortfarande plasten kvar och var uppfälld. Och när hon fällde ner sitsen så föll ju hela locket med. Och så tog hon upp det igen och då var det ju så som pappa har det liksom...haha vad jag skrattade....POJK TOA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar