onsdag 27 augusti 2008

Ingen bedövning i min närvaro!

Sitter och funderar på morgondagen. imorgon ska vi på nytt ultraljud igen för att se om moderkakan har flyttat sig. Det konstaterades ju på u.l i v.18 att moderkakan låg för öppningen. "Inget att oroa sig för", sa den glada mannen i vit rock, "den brukar alltid flytta sig". MEN har den nu inte gjort det vilket jag inte tror så blir det fler ultraljud och sen kejsarsnitt istället. MEN JAG VÄGRAR!!! Jag ska föda normalt!!!!! Jag ser ju faktiskt fram emot min förlossning, jag vill känna smärtan, vill kämpa, vill, vill, vill......    Ta inte det ifrån mig!    

Här ska det inte sättas någon ryggbedövning så länge jag lever, inte skäras i mig. DEN ska ut där nere...that's it!

Håll tummarna för mig imorgon.......

Nattinatti....                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar