tisdag 5 augusti 2008

Gå och lägg dig mamma, jag ska fiska!

Måste bara skriva om min kära lilla dotter som är uppe trots att klockan nu är 23.20, ja jag förstår att ni tappar hakan, jag med snart...hehe. Men Micke och jag trodde att hon höll på att bli sjuk, har liksom vart grinig och ledsen och sovit lite fram och tillbaka hela kvällen. Men hon laddade tydligen bara sitt stora energi förrådet med att "powernappa" lite, för att sen vara uppe hela natten. Jag sa till henne nu att

"kom nu så ska vi gå och sova."

 Då säger hon tillbaka,

"Nä,jag ska fiska"

Det är hennes fiskespel.

Sen går hon in till micke som hon tvingat in på sitt rum och säger

"Mamma säger att jag ska sova, men jag ska ju fiska"

Sen hör jag hur hon försöker få med honom på allt hon bara kan komma på, jag skrattar lite för mig själv och tänker, jaja jag går och lägger mig, så kan ju bästa polarna ligga där inne på golvet och FISKA FISKESPELET kl 23.30 en måndagkväll. Pappa Micke verkar sådär halvlycklig, men han kan ju inte säga Nej till sin underbara lilla tjej      

Sov gott

Älskar dig Mamma         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar