söndag 18 mars 2012

Läste igenom några äldre inlägg, hahahoho

Satt och tittade igenom mina blogginlägg och fastnade vid detta, haha..."What a life"
http://mammasfinaste.blogspot.se/2008/12/varfor-bara-2-hander.html

Detta var min vardag...men nu sitter jag här...Haha, jag ÖVERLEVDE ju...hihi
Idag är det en annan situation, barnen är äldre och man har en helt annan vardag...Och jag njöt faktiskt lite när jag läste också...så härligt på nått sätt....Men ibland undrar man hur knasig man får bli liksom...fantastiskt...
Idag släpar jag dock inte runt på en babysitter, idag röjer jag bara undan tusenmiljoner saker hela tiden, och hittar en strumpa i det ena hörnet och ett halvätet äpple i det andra....herrejösses...

Och det jag fortfarande söker är?.....
Fler än TVÅ händer! Haha...

2 kommentarer:

  1. Haha, ja man kan inte annat än att småle Sofi. Har oxå nåt minne av detta :) Om du hittar lösningen på hur man får fler än två händer skulle jag gärna vilja ta del av den. Ta hand om er, vi ses snart. Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Hahhahaha! Helt underbart inlägg det där snart 4 år gamla, men sååå aktuell för oss som har småbarn fortfarande. PRECIS så där var det hemma hos oss för knappt ett år sedan, medan Saga fortfarande var så liten. Och nu är det ett annat men ganska liknande kaos, med två hungriga barn och en hungrig mamma vid 16-tiden...

    SvaraRadera