söndag 27 juni 2010

Semestern känns långt borta!

Nu går många på semester, jag går vid jul typ...nä ,men v.32. känns far far away...Fast å andra sidan så går det rätt fort, men lite surt känns det allt. Känner mig så trött hela tiden, hinner liksom inte ikapp sovandet. Men jag ser framemot semestern, även om jag får vänta, gud vad grinig jag är. Det kommer min dag också....och då jobbar alla andra....moahaha...bästa vädret får jag också, augusti bjuder oftast på sol och värme. men för att garantera att få sol och bad så smäcker vi en resa till Grekland mitt i ledigheten. Då kan vi njuta hemma av sol och samtidigt få njuta av den på annat håll med avkoppling och INGA måsten. Jag ska bara "päsa" i solstolen, se mina barn njuta av poolrna och hur gubben springer efter...hahha. Glömde en sak, drinken i vänster hand...Nä vi ska ha det så bra, äta god grekisk sallad och mycket mycket mer..Längtar...

Vi behöver komma iväg, lämna landet ett tag...hitta ny energi och bara bara få njuta av att vara tillsammans med våra älskade små. Komma hem och ha nya laddade batterier...det låter väldigt sunt tycker jag...

Så med andra ord...jag kommer stå ut med att gå till jobbet några veckor till, de gör jag allt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar