tisdag 1 juni 2010

Ny mobil....



Imorrn äntligen kan jag hämta ut den...Min Samsung Soul gav upp och ville inte vara med mig längre...Älskade verkligen denna telefon, men som sagt, den var slut, hade gjort sitt. Så bye bye samsung. And now, Nooooooookia is back in my hand:) Har alltid haft Nokia innan, förutom en liten runda med en Ericson, men vi gick verkligen inte ihop...inte alls överens...nää Sorry Ericson:(

Så imorgon kommer den pryda min hand...mmm...känner känslan redan nu. fast å andra sidan allt kan väl bli bättre än den lånetelefon jag haft som är från 1991 elr nått. Fins inte ens T4 i den. Så ni förstår vad jag fått tuppjuck när jag försökt få iväg sms....knappat som bara den, å inte händer det mycket. Och skärmen är så liten så man ser typ 2 ord i taget. Så ni som fått konstiga mess från mig. Kan bero på att jag inte kommit ihåg vad det är jag skrivit...haha. och bara att få iväg ett mess har kostat mig typ 2 timmar av min lediga tid. Det är inte klokt!! och om man lyckats knappa en gång för mycket, så bryter man faktiskt ihop...Skönt de är över. Nu ska jag bli Sms drottning igen....Tjihoo!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar