måndag 15 november 2010

Grattis mina prinsessor!

Hela helgen har bestått av firande av våra fina älskade prinsessor. Wilma fyllde ju 2 år den 4 November och imorgon får vi hurra för vår stora tjeja som fyller 5 år. Vart tog tiden vägen? Lilla knytet som landade i våra liv den 15 November 2005 fyller FEM år....
Och lilla Wilmis...Tjejan som fick en väldigt tuff start här i livet då vi verkligen inte just då i det skedet visste om vi skulle få upplev den här dagen. Men som kämpade så enormt mycket och gav oss hoppet att hon minsann skulle vinna och leva sitt liv här hos oss....kämparWilma!

Man känner sån enorm glädje och lycka av att se sina barn så förväntansfulla och nyfikna...Sen rullar paket efter paket in....och ögonen tindra som de klaraste Stjärnor....underbart... Själv känner jag glädje över alla som är här, men som alltid fattas det en speciell person som alltid kommer fattas oss....FINA MAMMA...finaste MORMOR'N.

Men GRATTIS GRATTIS mina prinsessor....Mitt allt, mitt liv...puss till dig också älskling:)

Wilma 2 år

 Clara 5 år

Igår hade Clara sitt tjejkalas...alla kompisar från dagis och kompisar utanför dagis kom hit och firade prinsessan. Fullt ös och pappa Micke fick hoppa in och leka "hunden och benet"...mycket uppskattat vill jag lova....du är så duktig så min "lekfabror"...haha...Glass i stora lass blev det också och många många presenter.
Kompisarna sjöng också "ja må hon leva" helt utan några vuxna som behövde fylla i mellan raderna...snarare tur för dom kanske...vi är ju inga skönsångare precis...Men så duktiga dom var








Tack alla som firat tillsammans med oss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar