fredag 6 november 2009

Vilket liv, jag vill sova:)

Clara och jag gick upp för att hämta Wilmis presenter, pappa (den trötte) låg kvar i sängen. Och så gick vi sakta in mot sovrummet och började sjunga...:)

...storasyster gratulerar en väldigt yrvaken och förskräckt lillasyster...Här kommer mamma och syrran och sjunger så fint, och så blir du arg, så hemskt lät det väl inte:) Ja, ingen lätt uppgift att fylla 1 år, hur gör man liksom...haha

Clara gör sitt bästa för att få födelsedagsbarnet att bli glad, men det var lättare sagt än gjort. Men efter en liten stund började det arta sig. Och då trollade Clara fram presenterna:)

haha...trött elller trött, men så är det gummsan, fyller man år så gör man...haha. Men med hjälp av syrran så var paketerna snart öppnade, så snäll så:)

Till slut fick hon upp ögonen och humöret gled upp på topp. GRATTIS WILMIS!

" nja, inte som träbark precis, men det gick å äta dessa också" ja, husets delikatess här hemma är bark...ständigt denna bark i munnen. Så numera är hon vår lilla barkborre:)

Och sen blev det Tårta....(nån som tjuvkikat på Pippi långstrump) "Storasyster fick blåsa ut ljuset, jag hade lite problem med att hålla fingrarna i styr.....De' så ju så himla mumsigt ut, hoppas ingen ser mig:":) Bara min....bara min....:)

Åhhh så gott, men en sked, vad har man den till....händerna är det bästa, fyller man år så får man äta hur man vill, sanering ingår...haha..söt!

Moster avslutade det mumsiga tårtkalaset med lite grädde på nosen! HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar