söndag 16 januari 2011

BusWilmas lilla Bus.....

När mamma står och bakar och har satt mig vid bordet...äter upp en kroppkaka och vill ha en till. Får det givetvis för mamma vill ju att jag ska äta och bli en stor tjeja. Det är då, lyssna nu...som jag tar min nya portion och hoppar ner till soffbordet med tallriken, mamma helt ovetandes då hon blandar den där smaskiga smeten. Men snabbt hämtar jag muffinsformen i lådan, säger till mamma "Imma också baka"
och mamma svarar "okej, vad duktig du var som åt så mycket"
Men det hon inte vet är att jag faktiskt inte alls ätit upp, istället gjorde jag så här, hihi busigt va

visst var jag duktig, receptet är rätt enkelt. En kroppkaka i bitar, lite smör, lingonsylt och grädde. Bara att äta!
Tjingeling BusWilma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar